Topic : « [ALERTE NOIR] Pfizer passe aux aveux, thérapie génique »
On peut les pendre maintenant? 

Les golems ne vont quand même pas bouger
C’est la peine de mort maintenant non
Les nazi de l'espace hein, pas d'amalgame avec ceux de l'antarctique et ceux d'Ukraine
Citation de RectumBuccal
j'espère que maintenant les gens vont ouvrir les yeux et comprendre, finalement que les zemmouristes ont raison à 200 % depuis le début
c'est à cause de l'islam

La thérapie génique, encore une théorie complotiste qui s'avère vraie...
Heureusement qu'on a nos débunkers aguerris pour nous expliquer que les complotistes antivax se sont trompés sur tout et se sont enterrés avec leurs prédictions débiles, toujours en se fondant sur les théories les plus loufoques comme les gens qui allaient mourir par dizaines de millions.

Heureusement qu'on a nos débunkers aguerris pour nous expliquer que les complotistes antivax se sont trompés sur tout et se sont enterrés avec leurs prédictions débiles, toujours en se fondant sur les théories les plus loufoques comme les gens qui allaient mourir par dizaines de millions.

Citation de Corki
La thérapie génique, encore une théorie complotiste qui s'avère vraie...
Ils sont ou les documents en question du coup?
Citation de Jaures
ici t'a du choix https://avenoel.org/topic[...]s-provax-sont-bien-en-pls
Je vois pas de réponse à ma question, tous les participants au topic valident l'info donc ou se trouvent ces documents qu'ils ont lu?
https://www.sec.gov/Archi[...]2519241112/d635330df1.htm
"Currently, mRNA is considered a gene therapy product by the FDA. Unlike certain gene therapies that irreversibly alter cell DNA and may cause certain side effects, mRNA-based medicines are designed not to irreversibly change cell DNA. Side effects observed in other gene therapies, however, could negatively impact the perception of immunotherapies despite the differences in mechanism. In addition, because no mRNA-based product has been approved, the regulatory pathway in the United States and may other jurisdictions for approval is uncertain. The pathway for an individualized therapy, such as our iNeST mRNA-based immunotherapy where each patient receives a different combination of mRNAs, remains particularly unsettled. The number and design of the clinical and preclinical studies required for the approval of these types of medicines have not been established, may be different from those required for gene therapy products or therapies that are not individualized or may require safety testing like gene therapy products. Moreover, the length of time necessary to complete clinical trials and submit an application for marketing approval by a regulatory authority varies significantly from one pharmaceutical product to the next and may be difficult to predict."

Les golems qui vont dire que sec.gov c'est complotiste
"Currently, mRNA is considered a gene therapy product by the FDA. Unlike certain gene therapies that irreversibly alter cell DNA and may cause certain side effects, mRNA-based medicines are designed not to irreversibly change cell DNA. Side effects observed in other gene therapies, however, could negatively impact the perception of immunotherapies despite the differences in mechanism. In addition, because no mRNA-based product has been approved, the regulatory pathway in the United States and may other jurisdictions for approval is uncertain. The pathway for an individualized therapy, such as our iNeST mRNA-based immunotherapy where each patient receives a different combination of mRNAs, remains particularly unsettled. The number and design of the clinical and preclinical studies required for the approval of these types of medicines have not been established, may be different from those required for gene therapy products or therapies that are not individualized or may require safety testing like gene therapy products. Moreover, the length of time necessary to complete clinical trials and submit an application for marketing approval by a regulatory authority varies significantly from one pharmaceutical product to the next and may be difficult to predict."

Les golems qui vont dire que sec.gov c'est complotiste
En fait les conspi l'affirment depuis plus d'un an. Je ne sais pas quel document en particulier m'a convaincu de ca. Perronne sans doute, d'autorité et d'ancienneté, un des premier soutien dur qu'on ai eu.
Moderna appelait déjà sa thérapie logiciel de la vie
https://jeminformetv.com/[...]ien-un-ingredient-mortel/
https://jeminformetv.com/[...]ien-un-ingredient-mortel/
Y’en a qui commence a comprendre de ce genocide j’espere
Citation de Davidis666
Y’en a qui commence a comprendre de ce genocide j’espere
Nan ils vont passer par la phase "erreur/vice de fabrication", "fable d'argent".
Les morts et mutilés vont étre admis accidentels, puis criminels, et enfin, politiques.